Борисов: Щом не ни харесвате - викате си Станишев

Премиерът Бойко Борисов даде снощи необичайно емоционално интервю пред Сашо Диков за Канал 3, в което направи оценка както на неодобряваните лица от кабинета си, така и на политиките на правителството:
"При стачка си подавам оставката. Аз толкова мога. Давам всичко от себе си - от сутрин до вечер, дадох си здравето и нервите. Щом не ни харесвате - викате си Станишев, Доган и си ви дооправят. Толкова! Полагам огромни усилия, повече от това не мога. Толкоз мога!"
Това заяви снощи министър-председателят, съобщава БГНЕС. Премиерът подчерта, че той е изпълнил на 100% обещанията си и започнат ли стачни действия, няма да убеждава никого в противното.
"Викате си някого да ви отвлича, да ви язди", нервно реагира Борисов. На въпроса на водещия: "Давате ли си сметка какво огромно напрежение се е натрупало в обществото?", премиерът на свой ред попита: "А в мене не се ли е натрупало напрежение?" И сам си отговори: "И в мен има напрежение, защото полагам огромни усилия да изкарам държавата от кризата и го правя. Намалих цената на газа, може да е самохвалство, но за мен това бяха изключително трудни преговори. В три часа през нощта ги изгоних. В три часа през нощта! Кой ще ми плати това здраве?"
Борисов смята, че най-успешните сфери на управлението са борбата с престъпността, строителството, земеделието. Проблемите в здравеопазването той определя като "единствения трън в петата, единственото ми тежко място, където буксуваме".
И ако Борисова (Анна-Мария) не се справи, ще сложа друг и тогава ще успея, закани се премиерът. За онези лекари, които източват здравната каса и са направили ремонт за 500 000 лв. вместо за 10 000 лв., премиерът каза: "Аз бих изхвърлил не шише, бих изхвърлил бидон по тоя доктор."
Оценката му за Дянков е, че "той генерира отрицателна енергия заради липсата на пари и това кара всички да го мразят". Борисов призна, че финансовият министър "има много трески за дялане и ако не си ги поправи, ще има проблем с мен". Той обаче одобрява финансовата дисциплина на Дянков.
Премиерът защити и Искра Фидосова от съмнения за прокарване на лобизъм в законите на парламента. Накрая отрече да е "самохвалко" и призна: "Аз съм вече един истински преуморен човек вследствие на много ангажименти и разговори. ......................

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.