МАНГО БОКЛУКЧИЯТА ПИШЕ НА БОЙКО БОРИСОВ

Бате Бойко,
Пише ти Манго от Столипиново, викат ми Боклукчията, защото по цял ден съм на сметището край Цалапица, но Митко от фадромата, дето и той работи тук и сега ми помага за това писмо, казва че всъщност работя като „сепаратор на свободна практика”.
Тя и братовчедката Айшето, дето работи в завода за боклук в Шишманци, като я питаш какво работи, казва „сепаратор”. Първо мислех, че това е нещо мръсно, но след това разбрах, че и в завода правят същото - бърникат из боклуците, но това го правят на заплата. А аз, каквото изкарам, за мен си е.
Бате Бойко, много те моля да не се плашиш от пловдивския кмет и да докараш нови софийски бали. Защото най-хубавият боклук е софийският. В една софийска бала даже намерих транзистора, по който слушам новините за боклука. Почти нов и работи. Сега по цял ден слушаме с Митко новините и сме в час за всичко.
В софийския боклук освен транзистори съм намирал и джиесеми, и автомобилни гуми, и какво ли още не. Барачката в Столипиново съм я обзавел изцяло с неща от софийския боклук. Веднъж даже намерих портмоне с 8 лева вътре и карта за градския транспорт. Оказа се обаче, че тя важала само за София.
Освен това картата много миришеше, защото софийският боклук е много престоял, и кондукторът на Шестицата щеше да ме бие, че съм му овонил автобуса, но осемте лева обаче не воняха.
Чудна работа - що така парите не миришат?
А пловдивският боклук и този на селяните си е направо гола вода. Всичко е обрано от колегите още от кофите.
Само една молба имам, бате Бойко.
Не може ли да ни караш по-пресен боклук. Защото в досегашния храната не става за нищо. Единствено саламите дето им викат "дупета" още могат да се ядат. А са изхвърлени преди година сигурно.
Та карай пресен софийски боклук, а ние ще помагаме, ако има протести срещу теб.
И гледай да не закриват сметището, както искат, защото къде ще работя тогава?
Ще трябва да стана сепаратор на заплата в Шишманци. А как в днешно време се живее на една заплата?

 С уважение

 Манго сепаратора
Автор: Евгени Тодоров ......................

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.