Защо пребиха Бате Николай - актьорът Николай Николаев..


Аз съм дълбоко смутен от това ежечасно нарастване на броя на хората от нашето общество, които се считат за ненаказуеми, хора, на които всичко им е позволено. Това каза в предаването „Денят започва" на БНТ актьорът Николай Николаев, по известен като бате Николай, който беше пребит след пътен инцидент.

Николаев сподели повече подробности около случая. Побойникът му се казва Кирил Василев Велинов. Докато чакахме КАТ, 3 часа Велинов сипеше сексуални заплахи към моята майка, която вече не е между живите, разказа актьорът. По думите му, Велинов се надявал, че тъй като Николаев е актьор, вероятно вечерта преди инцидента „се е напил”, затова не се притеснявал да извикат и КАТ. Заплашил Николаев, че ще го вкара в затвора. След като се появили полицаите Велинов обяснил, че се е престроявал от дясна в лява лента. „Тия го гледаха като куче хлебарка и изведнъж единия катаджия каза: "Бе какво се престрояваш бе, ти си нарушител". И му написаха акт.", обясни още бате Николай.
Актьорът си е извадил медицинско заради побоя, но заяви, че не вярва в правосъдната система. „Криворазбраната демокрация, криворазбраната свободия , промяната в тези 20 години на много морални стойности доведоха до това, че като излезеш да не знаеш дали ще можеш да се прибереш вкъщи виновен или невинен. Проблема е много голям. Аз ще го дам под съд, но не вярвам в българското правосъдие. Аз знам, че този човек, които явно има връзки, за да се държи така, може да ме изкара мен виновен и аз трябва да платя за това, че той ме е бил и ме псувал на майка. Той каза на полицаите "аз ще обжалвам", обясни още Николаев.

Според Николаев, за да се оправят проблемите трябва нова конституция и да се премахне доживотния имунитет на 9000-те магистрати. Според него, създателят на модерното законодателство е хан Крум: „Той казва „когато крадеца и съдията седнат на една маса тази държава е загубена."
В заключение Николаев се обърна и към министър-председателя на България Бойко Борисов с думите: „Уважаеми господин министър-председателю, вие дойдохте на власт и с благословията на една голяма част на Европа и с тежката задача да върнете държавата на държавата, една непосилна задача. Направете това, ако не го направите тази държава е загубена”, съобщи КРОСС. ......................

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.