Мобилните оператори се гаврят с нас!

Хакери съсипали системата на М-Тел, източили личните ни данни? Мутри събирали дълговете на абонати на “Глобул”
Българските мобилни оператори побъркаха своите абонати. И вместо най-после да се поевропейчат, стават все по-нагли и по-нагли. Хиляди хора заливат форумите с гневни коментари, а Фейсбук страницата - „МТЕЛ са лъжци и измамници! Вече ми писна от тях“, вече има над 1000 последователи. Безброй оплаквания има и от конкурентите им “Виваком” и “Глобул”, показа проверка на “ШОУ”.

Проблемът, който в момента мъчи абонатите на М-Тел, е, че не могат да си платят сметките, защото мобилният оператор обновява софтуера за обслужване на клиенти. Целта на цялото „упражнение“ е по-качествено обслужване в бъдеще. В Интернет обаче върви друга, изключително шокираща версия. Според потребител, подписал се като Истината, ситуацията е следната: “Истината за проблемите е съвсем друга и е сведена до знанието само на ръководните органи в компанията. Преди около две седмици хакери атакуват мрежата на М-Тел, източват личните данни на милиони абонати, а след това напълно изтриват и унищожават системата на М-Тел. Ръководството на компанията взема решение да замаскира напълно инцидента с въвеждането на някаква измислена авангардна система за обслужване на клиентите. И, разбира се, заради тази уж „авангардна“ система компанията не е в състояние да даде никаква информация на абонатите за текуща сметка, остатък безплатни минути, че и по-зле, заради нанесената хакерска атака, компанията не е в състояние да издаде и коректни фактури, поради което вземат решение изобщо процедурата по издаването на фактурите да бъде спряна за неопределено време. Операторите от *88 са инструктирани да отговарят със стандартно извинително съобщение. В момента специалисти от известна антивирусна компания работят по възстановяването на системата, но не се ангажират с конкретно време за възстановяване на нанесените щети. Честито на компанията!”

Но мъките в М-Тел не спират дотук. Изключително изнервящи са лъжите на служителите на оператора с 15-годишна история, както се хвалят в рекламите по медиите. Те разкарват абонатите си, казвайки им да минат „малко по-късно“, за да платят дължимото. Но това „малко по-късно“ няма край и някои хора вече бягат от работа, за да висят по опашки, хранейки надежда, че след няколко часа номерът им ще бъде активиран.
А надписването на сметките и другите подобни шмекерии нямат край, твърдят препатили в Интернет. Те алармират, че ако не следите месечните си сметки, можете да пропуснете “дребната подробност”, че от М-Тел са забравили да включат безплатните ви минути например.

Положението и при другите мобилни оператори е подобно. Ето какво споделя в Интернет потребител с никнейм Satania: “Аз съм абонат на “Виваком”. Два месеца подред ми се случва в извлечението ми да има номера, на които не съм звъняла, а няма и как някой зад гърба ми да го е направил от моя телефон.” Нат пък допълва “милата родна мобилна картинка”: “Глобул” са много по-зле! Знаете ли, че ако закъснеете с някоя сметка, ви продават личните данни на мутренска организация, която започва системен терор??? Ами ако не знаехте досега, сменяйте “Глобул”, докато не са ви продали!”
blitz.bg ......................

1 коментара:

Добрите новини каза...

Аз затова карам на ваучери и не ща и да чуя за скапаните им договори!

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.