Лечков: БСП е в съюз със сводници и лихвари

БСП в Сливен се съюзи със сводниците и лихварите от Общинския съвет, което е голям срам. Това обяви пред журналисти отстраненият кмет Йордан Лечков, пише АСН.

Той изнесе днес информация, че пресконференция на общински съветници в Пресцентъра на БТА миналата седмица е струвала 100 000 лева.

Само обхождат телевизиите, можете да си представите колко пари са платили. Ако искат, ще им съдействам за бТV, Канал 1 и дори Си Ен Ен. Нека да говорят глупости, както досега, за мен по-добро от това няма, коментира още Лечков.

Попитайте тези, които реват, дали имат спечелена една стотинка от другаде освен от общината в Сливен. Питайте ги какъв им е бизнесът, защо не отидат на свободния пазар да се докажат там, а не при осигурените пари от общината, допълни Лечков.

Отстраненият кмет иска да се върне на стола в общината в Сливен. С тази цел утре щял да пусне искане за промяна на мярката си пред Окръжния съд.

От началото на отстраняването ми досега не съм бил нито викан, нито разпитван. Само плашат хората. Аз съм отстранен временно и не мога да подписвам документи, но продължавам да съм кмет. Само РИК може да ми прекрати правомощията, но някои хора не знаят закона, категорично заяви Лечков.

Йордан Лечков бе отстранен от кметския стол с решение на Окръжния съд в Сливен на 21 април т.г. На 4 май решението бе потвърдено от апелативния съд в Бургас. От 21 април Лечков е в отпуск и е назначил за свой заместник Недка Енергиева, която е заместник-кмет по финансите.

Лечков се оплака от намесата на прокуратурата в работата на общината. Прокуратурата се занимавала в момента с асфалтирането на кръстовищата. Прокурор Блецова пратила становище до КЗК за рамковото споразумение.

Може ли някой да ми обясни каква е ролята на прокуратурата? Такъв натиск не е имало и по комунистическо, отбеляза Лечков. Той съобщи, че неговата заместничка Недка Енергиева е била проверявана за подписа си от графолози. "60 пъти я караха да се подписва. А цялата работа е, че някой не познава закона. Под предложенията за сесиите на Общинския съвет стои моето име, но нейният подпис и нейният печат. Някой обаче пак сезирал прокуратурата, каза Лечков, цитиран от actualno.com. ......................

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.