Арена и Замунда остават, твърди Гешев ..

kompiutyr1Сайтът "Арена БГ" е напълно изряден, а обвиненията от страна на ГДБОП за организирана престъпност са безпочвени. Това обяви по телевизия PRО.BG едноличният собственик на интернет страницата Елиан Гешев. Той отрече и твърденията, че крие собствеността си зад руски имена и фирми.
Вчера началникът на "Компютърни престъпления" в ГДБОП Явор Колев заяви, че по информация на службите сирийски гражданин с името Ахмед стои зад другия торент сайт "Замунда", а руснак - зад "Арена". Колев каза, че тези сайтове трябва да бъдат затворени, защото са пиратски.
„Собственик на този сайт съм аз, няма никакви руснаци", заяви Гешев. Данъчната ми декларация е качена в интернет и ако бяха проверили, щяха да видят кой стои зад "Арена", категоричен бе той. "Още преди време аз съм предприел действия за изчистване на името на сайта и те са факт".
Собственикът на най-големия сървър у нас изяви желание да е кръстник на новата акция на МВР "Може да е свалячите или смукачите..." - пошегува се той.
......................

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.