Globul - тарикати на дребно

Близо 1000 души членуват във „Фейсбук”-страницата „Globul - гръцки тарикати на дребно“ http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=154027324624639&ref=ts).
Страницата бе създадена преди дни и вече се пълни с хора, които споделят за проблемите си с мобилния оператор. Създател на страницата е Андрей Едрев, който е приятел на „Акцент” във „Фейсбук”.
Ето част от „приключенията” на препатили.
Криси Чимлярова: „Оказва се, че съм сключила две договора с „Глобул”, като на двете карти съм навъртяла по 180 лв. Сигурно съм била в транс, като съм ги сключвала… Пуснах и жалба, в която обяснявам, че аз такива карти не съм ползвала и такива договори не съм сключвала, както и поисках копия от договорите. Естествено, не ми дадоха. Отговорът на жалбата беше: Вие сте сключили тия договори!, и толкова. А ходи сега се разправяй, че не съм ползвала тъпия оператор.”
Весела Агаин: „При положение че имам 2000 безплатни минути, представете си, съм направила 77 лв. за приятели, отделно други 50 - за няколко обаждания към други оператори... Мошеници!”
Ирина Сарафова: „На дъщеря ми, която е със забавено развитие (подчертавам, че тя не може да изпраща sms-и), са й натресли за кратък период скромната сума от 40.00 BGN”.
Отскоро съществува и група, наброяваща вече 3000 души, срещу глупостите, сътворявани от МТел. Ще се сложи ли край на безчинствата на родните мобилни оператори?, се питат всички клиенти и потърпевши.
Бургазлията Едрев наскоро е имал ново приключение с „Глобул”.
Неговата приятелка Кристина се оказала служебно абонирана от мобилния оператор за една от многото SMS услуги, без да е искала това, които той предлага. Активирането на услугата е таксувано с 0.24 лв., а за деактивирането са начислени още толкова. „Станаха 48 стотинки - пресмята Едрев. - На 100 000 абоната, ако вземат по този начин по 48 стотинки, какво си получава?”, пита той.
На 9 септември Кристина получила следното съобщение от номер 222: „Vie uspeshno se registrirahte za paket 'F1NOVINI'. Za da prekratite abonamenta izpratete 'F1NOVINI OFF' na nomer '222'. GloBul.” След него получила друго съобщение: „F1NOVINI se poluchavat v dnite na sastezaniyata i kvalifikatsiite. Razgleday vsichki F1 novini i rezultati v MyGLOBUL mobilen portal http://wap.globul.bg/f1.”
„Това действие не е направено от мен, а до лаптопа ми, на който ползвам мобилен интернет от вас, никой друг няма достъп. Искам да ми обясните как се е получило това и колко съм заплатила за услугата? Това според мен е грубо изнудване и вмешателство в личното ми пространство, както и материално ощетяване. Моля за незабавни мерки и действия за изясняване на ситуацията. Следващо действие от моя страна ще е завеждане на дело за изнудване”, е написала до централата на „Глобул” Кристина.
Автор: Вестник Акцент
Източник: Snews.bg
......................

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.