Николай Бареков напусна БиТиВи, ще става голям шеф на друго място..


Водещият на "Тази сутрин" Николай Бареков обяви официално, че е напуснал Би Ти Ви.

В пост в блога си barekov.btv.bg от днес той съобщава, че е поел висок пост на друго място без да уточнява къде.

Миналата седмица, след като Бареков не се появи в предаването "Тази сутрин" и рубриката си "На БарЕкадата", се появиха слухове, че той е уволнен. От медиата първоначално заявиха, че отсъства, защото е болен от свински грип, но "Дневник" научи от източници, свързани с частната национална телевизия, че е в дълъг отпуск и едва ли ще се върне на екран.

В съобщението от днес Бареков обяснява, че през последната година към него са били отправени множество интересни предложения, които му дават по-голяма самостоятелност във взимането на решения, "що се отнася до глобалното развитие на един медиен процес".

"Познавам добре спецификата на журналистическия занаят, но дойде време и искам да овладея и изкуството да създаваш и управляваш голям проект в медиите. Взех своето съдбоносно за мен решениe да приема много висок ръководен пост на друго място", казва още той.

В блога си Бареков се обръща и към своите приятели и колеги.

"Скъпи приятели, и най-дългите и хубави приказки все някога свършват... Това решение е логично и добре премерено, взето с много разум и приятелство и от двете страни. Признавам, това решение беше плод на голяма моя вътрешна борба през последната година и половина. Причината е много проста. Време е да поема по самостоятелен път в отговор на моите вътрешни журналистически терзания и убежденията ми за развитието на медиите в глобален мащаб", пише водещият.

"Седем години заедно всяка божа сутрин в дома на почти всяко българско семейство са страшно много време и човек става неусетно зависим от собственото си ежедневие... Обичам битките и предизвикателствата и живея с тях. Знаят го приятелите ми, знаят го и враговете ми. Скоро време ще научите много интересни неща за новите ми творчески проекти. Нека Бог да ми е на помощ!", обяснява Бареков.

"Надявам се майка ми да е доволна, защото спазвам заръката и - да си тръгна от едно място, когато съм на върха", казва вече бившият водещ на "Тази сутрин". ......................

Novinite24 Headline Animator

В БЛОГА СА ИЗПОЛЗВАНИ МАТЕРИАЛИ ОТ БЪЛГАРСКИ И СВЕТОВНИ ИНФОРМАЦИОННИ АГЕНЦИИ И САЙТОВЕ.NOVINITE24 НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОЙТО И ДА Е САЙТ ДОСТИГНАТ ЧРЕЗ ВЪНШНИ ЛИНКОВЕ ОТ NOVINITE24. ИЗТОЧНИЦИ:

БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ , WWW.BNR.BG , DARIKNEWS.BG, BGNES.COM,ACTUALNO.COM, BTA.BG, PODLUPA.BG,DW, RAZKRITIA.COM, КЛЮКИ.БГ И ДРУГИ СВОБОДНИ ИЗТОЧНИЦИ.