Засега тя има два търговски обекта - първият е в Бургас, вторият отваря врати в Пловдив. Третият се очаква да бъде открит на 21 април в София. Конкурентите на веригата се почувстваха засегнати и решиха да отвърнат на удара. Ниските цени, които предложиха от "Карфур", бяха възприети като хвърлена ръкавица от конкурентите им в "Кауфланд".
Магазините на веригата в града под тепетата ще работят до 3 часа през нощта, решиха шефовете й. Те се надяват, че с нощно пазаруване ще спечелят войната за клиенти. От "Карфур" пък отговориха, че няма да карат хората да будуват през нощта и ще работят от 8,30 до 21,30 ч. Шефовете на френските магазини заявиха, че дори може да намалят допълнително цените под обявените нива и киселото мляко по 9 стотинки да стане още по-евтино.
Подобна война се разгоря между двете вериги и при откриването на магазина на "Карфур" в Бургас. Тогава ябълката на раздора станаха банани за жълти стотинки.
Новият магазин в Пловдив е разположен на 7200 квадрата в мол Галерия Пловдив. В него ще работят 350 души. Магазинът предлага 50 000 хранителни и нехранителни стоки.
NOVINITE24 ......................
0 коментара:
Публикуване на коментар